Nazwa podmiotu publicznego: Instytut Kultury Miejskiej

Status pod względem zgodności z ustawą: zgodna

Powody wyłączenia i nieprawidłowości:
  • Poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
  • ...


Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu: http://stronka.pl

Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2024-08-07

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-08-08

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-08-08

Osoba odpowiedzialna za treść Deklaracji: Monika Masalon

Deklarację sporządzono na podstawie: wlasna

Nazwa podmiotu zewnętrznego, który przeprowadził badanie dostępności: Logonet ul. Piotrowska

Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie niedostępności: Monika Masalon

Adres poczty elektronicznej osoby kontaktowej: monika.masalon@ikm.gda.pl

Numer telefonu do osoby kontaktowej: 573209062

Opis procedury wnioskowo-skargowej:

Jeśli napotkasz jakiś problem z cyfrową dostępnością naszej strony internetowej, możesz się ze mną skontaktować. Nazywam się Monika Masalon i możesz do mnie napisać na adres monika.masalon@gmail.com lub zadzwonić/ napisać sms-a na numer telefonu 573 209 062. Napisz do mnie z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej. Podaj swoje dane, to znaczy imię i nazwisko oraz sposób kontaktowania się z Tobą, na przykład za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznej. Oczywiście musisz podać adres email lub numer telefonu. Napisz też wyraźnie, na czym polega problem z dostępnością. 

Możesz także zażądać dostępu alternatywnego, który jest dla Ciebie najwygodniejszy. Na przykład przeczytania niedostępnego pisma lub opisania zawartości filmu.

Postaram się załatwić sprawę jak najszybciej, chociaz pamiętaj, że może to potrwać do 7 dni. Jeśli sprawa okaże się trudna i dowiem się, że nie zdążę w tym czasie, poinformuję Cię o tym przed upłynięciem tych 7 dni. Poinformuję Cię, ile może potrwać zapewnienie dostępności cyfrowej. Może to potrwać do 2 miesięcy, ale nie dłużej.

Gdyby się okazało, że zapewnienie dostępności nie jest możliwe, zaproponuję Ci dostęp alternatywny. Wcześniej został on już opisany. Możesz się na to zgodzić lub nie. 

Jeśli zaś zdarzy się, że odmówię Ci zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu, możesz złożyć skargę. W skardze opisz całą sytuację i wyślij ją do mojej instytucji. 

Jeśli to też nic nie da i wyczerpiesz te możliwości, możesz napisać do Rzecznika Praw Obywatelskich 



Dostępność architektoniczna:

Tu zobacz opis dostępności architektonicznej



Aplikacje mobilne:

Nie dotyczy.



Dodatkowe informacje: